Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Erzincanda Afet Ve Acil Durumlarda Psikososyal Destek Egitimi

Psikososyal Destek: Afetlerde Yardımın Önemi

Erzincan'da Afet ve Acil Durumlarda Psikososyal Destek Eğitimi

Afetzedelere ve Destek Ekiplerine Yardım Sağlamak

Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, afet ve acil durumlarda psikososyal destek sağlamak için temel düzey bir eğitim programı başlattı. Bu eğitim, afetten etkilenenlere ve bu durumlarda destek sağlayan veya sağlama olasılığı bulunan kişilere yöneliktir.

Eğitim Programının Kapsamı

Eğitim, 30 Ekim - 3 Kasım 2023 tarihleri arasında Ankara'da gerçekleştirilecek ve aşağıdaki konuları kapsayacaktır:

  • Afet ve acil durumlarda psikososyal desteğin önemi
  • Afetzedelere ve destek ekiplerine psikososyal destek sağlama teknikleri
  • Psikososyal destek hizmetlerinin koordinasyonu

Kimler Katılabilir?

Eğitim, aşağıdaki bölümleri tamamlamış kişilere açıktır:

  • Psikoloji
  • Sosyal hizmet
  • PDR (Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik)
  • Çocuk gelişimi

Ayrıca, afet ve acil durumlarda psikososyal destek sağlama konusunda çalışma veya çalışma olasılığı olan kişiler de başvurabilirler.

Eğitimin Amacı

Eğitimin amacı, katılımcılara afet ve acil durumlarda psikososyal destek sağlama konusunda gerekli bilgi ve becerileri kazandırmaktır. Bu eğitim, katılımcıların:

  • Afetten etkilenenlerin psikolojik ihtiyaçlarını anlamalarını sağlar.
  • Destek ekiplerine psikososyal destek sağlama becerilerini geliştirmelerini sağlar.
  • Psikososyal destek hizmetlerini etkin bir şekilde koordine etmelerini sağlar.

Başvuru Bilgileri

Eğitime katılmak isteyenler, 15 Ekim 2023 tarihine kadar Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile iletişime geçerek başvurmalıdır.


Comments